loading...
انسانیا - پایگاه تخصصی کنکور رشته انسانی
admin بازدید : 716 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (3)

برنامه هفته پنجم تابستان ویژه کنکور 95

 

سلام !!

یک ماه گذشت !! به همین سادگی به همین خوشمزگی :-)) بله چشم به هم بزنید این کمتر از یکسال هم مثل برق میگذره و تموم میشه البتّه ایشالا با بهترین نتیجه ، امیدواریم این یکسال رو همراه خوبی برای شما باشیم .

مطابق با قراره هفتگیمون امروز برنامه‌ی هفته‌ی پنجم رو خدمتتون آماده کرده‌ایم و امیدواریم ماه دوم از تلاش خستگی ناپذیرتون رو با قدرت هرچه بیشتر شروع کنید .


قابل توجّه بچّه‌هایی که به تازگی با برنامه آشنا شده اند  :

تعداد زیادی از دوستان از سه هفته‌ی پیش طبق برنامه پیش رفتند و مشکلی ندارند امّا تعدادی از دوستان به تازگی با برنامه آشنا شدند و حدود سه هفته‌ای رو از برنامه جا موندند باید به این دوستان بگیم که اصلا نگران نباشید شما از برنامه‌ی هفته‌ی چهارم طبق برنامه پیش برید ما به اندازه‌ی کافی فرصت جبران در برنامه درنظرگرفتیم که بتونید این سه هفته ‌رو جبران کنید ما روزهای جمعه رو برای همین عقب‌موندگی های احتمالی خالی در نظرگرفتیم و با توجّه به این که برنامه ی تابستون یازده هفته ادامه داره ، در واقع یازده روز فرصت جبران دارید به علاوه این‌که بعد از آن‌که برنامه به پایان رسید و ما تمامی دروس سال دوم و سوم رو به‌ پایان رسوندیم طی دوهفته افزون براون یازده هفته به جمع‌بندی این دروس می‌پردازیم و این دو هفته هم خودش در واقعی فرصتی برای جبران عقب‌موندگی هاست افزون براین‌ها خوده برنامه‌ هم سبک درنظرگرفته‌شده و شما فرصت خواهیدکرد که علاوه‌بر مطالعه‌ی برنامه‌ی هرروز عقب‌موندگی‌هاتون از برنامه رو هم جبران کنید .

 

 در رابطه با هزینه‌ی برنامه هم خدمتتون باید بگیم که ما برنامه‌ی هفته‌ی اوّل رو برای نمونه و تست رایگان در خدمتتون قرار داریم تا خودتون به ارزیابی برنامه بپردازید و سبک و سنگینش کنید وخودتون تشخیص بدید که برنامه مناسب هست یا نه ، نه مثل بقیّه ی جاها که با بمباران تبلیغاتی شما رو دراین آشفته بازار کنکور آشفته‌تر می‌کنند عمل کنیم ،  اگه شما برای برنامه ریزی به یک مشاوره درجه چندم هم مراجعه کنید ده ها هزار تومن برای هر هفته از شما دریافت خواهند کرد و برنامه ای به شما ارائه میدن که طبق هیچ اصولی نیستش و نه تنها شما رو به هدفتون نمیرسونه بلکه از هدفتون صدها گام دور تر نیز خواهد کرد این مسائل اتّفاق افتاده که داریم خدمتتون عرض می کنیم ، حتّی اگه یه نگاهی به سایت های دیگه ام بندازید می بینید که برنامشون رو با قیمت بسیار بالایی می فروشند اون هم برنامه ی ای که شاید یک روز هم براش وقت نذاشته باشن به ویژه برای رشته ی انسانی که اکثرا مشاوران و سایت هایی که همچین برنامه هایی ارائه میدن اصلا سر رشته ای از کنکور انسانی ندارن ، میبینی طرف رشتش تجربی و ریاضی بوده و الآن دارن پزشکی و مهندسی تو یه دانشگاه درجه دو و سه میخونه اونوقت میاد برای بچّه های انسانی برنامه میریزه آخه بازی با سرنوشت مردم به چه قیمتی ؟!  امّا تیم ما افتخارش اینه که تک تک بچّه ها خودشون رتبه های تک رقمی و دورقمی کنکور انسانی بوده اند و الان هم تو بهترین دانشگاه های ایران مشغول تحصیلند و برنامه ای که تدوین شده حاصل تجربیّات تک تک بچّه هاست که تمام اصول برنامه ریزی هم درش رعایت شده و در واقع شما این یک سال رو با تجربه ی رتبه های برتر کنکور پیش خواهید رفت تا به امید خدا به نتیجه ی مدّنظرتون برسید . هزینه ای که برای برنامه ی هر هفته در نظرگرفته شده 2600 تومان می باشد که شاید از هزینه ی تنقّلات روزانتون هم کمتر باشه و این مقدار نه به اندازه ای که به شما دوستای گلمون فشاری وارد بشه نه به اندازه ایه که برای تیم چندین نفره ی ما جنبه ی درآمدزایی داشته باشه اگر هزینه ی نگه داری سایت و تهیّه ی برنامه ها نبود همین هزینه ی کم رو هم در نظر نمی گرفتیم و برنامه رو به صورت رایگان در اختیارتون قرار میدادیم ، خدمت بچّه هایی که شاید به خاطره این مقداره اندک از برنامه چشم پوشی کنن باید بگیم که آیا واقعا این یکسال که نقش بسیار سرنوشت سازی در آینده ی شما داره ازش اون رو نداره که هرهفته 2600 تومن که خیلی کمتر ازخرج روزانتون هم هست براش هزینه که نه به معنای واقعی کلمه سرمایه گذاری کنید ؟!

 

دریافت نمونه برنامه (برنامه ی هفته ی اوّل)

 

راهنمای دریافت برنامه :

 

1 ایمیل خود را در قسمت مشخّص شده در پائین وارد کنید .

2 روی دکمه ی پرداخت آنلاین کلیک کنید .

3 در این صفحه شما باید اطلاعات کارت خود را وارد کنید .

4 بعد از وارد کردن اطّلاعات کارت و زدن دکمه ی پرداخت شما وارد صفحه ی دانلود میشید در این صفحه بر روی گزینه ی دریافت فایل کلیلک کنید تا برنامه دانلود بشه .

* - این مطلب رو هم باید عرض کنیم که هرگونه کپی برداری از برنامه حرام بوده و مورد رضایت ما نمیباشد .

 

ایمیل:

                                                   
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدي mahdi در تاریخ 1394/05/13 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من به دلايلي بايد برم مسافرت حدود ١٠،١٥روز و ديگه نمي تونم همه كتاب هام رو باخودم بورم فقط تعداد محدودي بنظرتون چيكار كنم چطور برنامه ريزي كنم كه عقب نيوفتم؟؟؟ ببخشيد كه همش از اين سوالا ميكنم
پاسخ : سلام با عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخ گویی ؛ اگه هوز مسافرت نرفته اید حتما فقط تمام کتاب های درسی رو با خودتون ببرید و طبق برنامه پیش برید که دچار عقب ماندگی نشوید .

این نظر توسط raha soleimani در تاریخ 1394/05/12 و 6:16 دقیقه ارسال شده است

سلام

من دیروز برگشتم یکم درسای قبلو نگاه کردم ولی چیزی یادم نمونده بود! من الان با این

مشکل باید چیکار کنم؟ هم اعصابم به ریخت و هم انگیزم کم شد.

ینی بقیه هم اینجورین یا من فقط نابغه از کار در اومدمشکلک
پاسخ : سلام ؛ نگران نباشید این مسئله خیلی طبیعیه که با یک بار خوندن ، تمام مطالب در ذهن شما باقی نماند . شما در مطالعه ی بار سوم و چهارم خواهد بود که به یک تسلط نسبی بر مطالب خواهید رسید ، یک مسئله ی دیگه ای که دراینجا وجود داره احساس کاذبیه که بچه ها حتی در مطالعه ی بار سوم و چهام پیدا می کنند که مطالب رو فراموش کرده اند این مورد حتی در بین کسانی که بعدا رتبه های تک رقمی کنکور را کسب کردند نیز در روزهای پیش از کنکور مشاهده شده اما این فقط یه حس کاذبه و جای نکرانی نداره .

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/05/09 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست عزیز من تازه با سایت و برنامه شما آشنا شدم
دو سوال از خدمتتون داشتم
1. اگر بخوام با برنامه شماپیش برم از هفته اول شروع کنم ویا از این هفته ( با توجه به اینکه من شاغلم و تا ساعت 2 سر کارم )
2. من 28 سالمه و تا ساعت دو سر کارم بر اساس علاقم می خوام روانشناسی بخونم و فقط هم دانشگاههای تهران به خاطر شرایطم مد نظرمه رشتمم ریاضی بوده و لیسانس مکانیک دارم تازه شروع کردم به مطالعه و آشنایی هم با دروس انسانی ندارم چقدر عملی میبینی این خواسته من رو ، و چه پیشنهادی برای من داری
با تشکر و سپاس بسیار.
پاسخ : سلام خدمت دوست گرامی ؛
1 - از برنامه ی این هفته طبق برنامه پیش برید و طبق توضیحات برنامه نسبت به جبران عقب موندگی هاتون اقدام کنید .
2 - باور بفرمایید خیلی از دوستان شرایطی مشابه به شرایط شما دارند و این روهم بدونید که خیلی از بچه ها با شرایطی به مراتب دشوارتر از شرایط شما در همین امسال و سال های گذشته موفّق به کسب رتبه های تک رقمی کنکور شده اند ، پس هیچ چیزی دور از دسترس نیست و اون هم یک شرط داره تلاش هدفمند ! این یکسال رو با ما همراه باشید انشاءالله به هدفتون خواهید رسید .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 9,369
  • بازدید کلی : 251,125
  • کدهای اختصاصی